Tuesday 21 March 2017

Wajah Mirip Aiman Tino, Gadis Ini Buat Pendedahan Dikecam Teruk, Sampai Digelar Bodoh

Tags

Wajah Mirip Aiman Tino, Gadis Ini Buat Pendedahan Dikecam Teruk, Sampai Digelar Bodoh



Seorang gadis bernama Syafiqah menjadi viral kerana wajahnya mriip penyanyi Aiman Tino.

Entah mengapa, kerana gambarnya menjadi viral, Nur Syafiqah Abdul Rahman atau lebih mesra disapa Pyka mendedahkan dia telah dikecam teruk.

Paling teruk, ada yang menggelar gadis kelahiran Pahang ini dengan pelbagai kata negatif termasuk digelar bodoh.

Ini komennya:


TERIMA FOLLOWER BARU, KENA MAKI

"Hampir setiap minit saya menerima pengikut baru di Instagram dan mesej bertalu-talu. 


"Ada yang memaki-maki saya sampai panggil saya bodoh tapi ramai juga yang memberikan kata-kata positif.

"Awal-awal memang terkejut sebab dapat komen yang macam-macam, sampai ada yang tag akaun Aiman Tino di gambar-gambar saya. Stress pun ada sebenarnya.

"Tapi selepas sehari dua, saya lebih tenang, tak rasa nak marah atau tertekan lagi,"
 

TAK SAMA PUN

"Memang ada kawan-kawan tegur yang muka saya macam Aiman Tino, mungkin daripada sudut tepi. Tapi saya tetap tidak merasakan kami seiras,"

DIGELAR AIMAN TINO

"Semalam ada yang menjerit memanggil nama Aiman Tino ketika saya berhenti di lampu isyarat.

"Masuk ke sebuah restoran pula ada yang terjerit-jerit cakap Aiman Tino datang makan. Malah ketika di kedai mak saya pun sekarang saya terpaksa bersembunyi di dapur sebab ada pelanggan datang cakap nak jumpa Aiman Tino,"


Itulah penangan memiliki wajah seperti Aiman Tino. Biasalah, apabila popular kena tabahlah sikit. Semoga cik Pyka sentiasa berjaya/


EmoticonEmoticon