Monday 24 April 2017

(11 FOTO) Ketiak Basah, Baju Lengan Pendek Neelofa Di AME2017 Dikecam Hebat, Ini Responnya

Tags

(11 FOTO) Baju Lengan Pendek Neelofa Di AME2017 Dikecam Hebat, Ini Responnya


Hari Ahad yang lalu Anugerah MeleTop Era 2017 berlangsung dengan meriah sekali.

Pengacaranya ialah Neelofa, Nabil dan Johan Raja Lawak.

Neelofa telah mencuri tumpuan apabila hanya memakai baju dengan lengan pendek sekaligus mengelirukan ramai penonton termasuk peminatnya.

Ada yang mengecam hebat pemakaian Neelofa itu yang dikatakan tidak sesuai dan tak cantik.

Padanan T-Shirt lengan pendek dan skirt labuh itu nampak serba tidak kena.

Baju ini merupakan rekaan Fizi Woo yang bertemakan young and chic.

Ini komen Neelofa: (MediaHiburan)

"Ketika saya menghadiri salah satu pertunjukan fesyen di Paris, ini adalah antara koleksi dari Dior.

"Saya memang sukakan baju ini kerana ia menepati apa yang saya mahukan.

"Saya tahu gabungan casual and glam belum ada yang buat sebab kita sudah biasa dihidangkan dengan busana yang lip lap (berkilauan) dan glamour.

"Jadi saya gayakan sesuatu yang unexpected dan saya terima apa sahaja orang komen.

"Apa yang penting, saya suka dan saya happy,"


Sebelum ini, Neelofa pernah dua kali menjadi viral apabila mengenakan baju seperti Power Ranger dan juga seperti sotong.

Selain itu, ada juga yang bergurau bahawa ketiak Neelofa basah. Neelofa dengan secara terbuka akui ketiaknya dan juga Nabil memang basah ketika mengacarakan majlis tersebut.

"Nabil suka kacau, so Lofa buli dia balik, ketiak kami memang basah"

Pada AME tahun ini, Neelofa berjaya memenangi Hos MeleTOP dan Program MeleTOP serta memenangi kategori utama iaitu Top Top MeleTOP (Wanita).

Ini baju Neelofa pada malam itu:











This Is The Newest Post

1 comments so far

Hari yang baik,
Adakah anda sedang mencari pinjaman, mencari pinjaman korporat, peribadi
pinjaman, pinjaman rumah, pinjaman kereta, pinjaman pelajar, pinjaman penyatuan,
pinjaman tidak bercagar, modal teroka dll. Adakah anda pinjaman bank atau kewangan
penolakan untuk satu atau lebih sebab. Anda berada di tempat yang betul untuk mendapatkan
penyelesaian pinjaman! Saya seorang pemberi pinjaman peribadi, saya memberi pinjaman kepada syarikat dan
individu yang mempunyai kadar faedah yang rendah dan kadar faedah yang rendah sebanyak 2%.
Hubungi kami melalui e-mel: albakerloanfirm@gmail.com


EmoticonEmoticon