Wednesday 19 April 2017

Fuhh Cantik !!! Gadis Sabah Seiras Selena Gomez Tular Di Media Sosial Menjadi Rebutan Iklan Fesyen Dan Televisyen (8 Gambar)

Tags


Kota Kinabalu — Kerana dikatakan wajah seiras seperti artis antarabangsa Selena Gomez, seorang gadis dari kota Kinabalu yang kini berusia 18 tahun menjadi tumpuan ramai pemilik syarikat pengiklanan fesyen dan pengusaha produk kecantikan serta diberi peluang untuk berlakon, lapor Malay Mail Online.

Gadis cantik yang bernama Phanthegerow Louiselle Leo Estrop itu dipercayai seringkali menjadi tumpuan orang ramai yang ingin bergambar dengannya ketika dia berkunjung ke pusat membeli belah.

Gadis yang sering merendah diri ini mempunyai pengikutnya yang tersendiri iaitu sebanyak 28,000 orang ketika ini di Instagram dan juga facebook. Malah, gadis kacukan Kadazan-Dusun dan Belanda itu juga telah ditawarkan berlakon di dalam filem yang berjudul Sumpahan Akinabalu di bawah syarikat produksi New Film Sdn Bhd.

Menurut gadis manis itu, dia juga perlu fokus kepada pelajaran dan menerima tawaran berlakon sekiranya masa untuk dirinya mengkaji pelajaran tidak terganggu

Katanya, ramai yang telah menghubunginya dengan tawaran menjadi model, malahan untuk bidang lakonan pada ketika ini dia telah mendatangani kontrak untuk berlakon dan tidak terikat dengan masanya.


Phan adalah panggilan mesra untuknya telah menjadi perhatian di media sosial semenjak sebulan lalu dan dikatakan wajahnya yang seiras dengan artis antarabangsa itu semenjak di sekolah rendah lagi apabila rakannya menyedari wajahnya menyerupai artis terbabit.

Diri saya adalah diri saya. Biarpun semua orang mengatakan wajah saya seiras Selena Gomez, tipulah kalau saya tidak akan merasa gembira serta bangga apabila anggapan orang ramai seperti itu terhadap saya. Saya sedar siapa diri saya dan saya tidak akan bermegah megah dengan keadaan ini, malah ini adalah satu penghormatan terhadap saya, katanya seperti yang dilaporkan.


EmoticonEmoticon