Saturday 18 March 2017

"Sampai Sekarang Tak Kahwin..Kamal Bukan Lelaki Istimewa Dalam Hidup Saya Sebab.." Emma Maembong

Tags

"Sampai Sekarang Tak Kahwin..Kamal Bukan Lelaki Istimewa Dalam Hidup Saya Sebab.." - Emma Maembong


Emma Maembong membuat satu kenyataan tentang hubungan dengan Kamal Adli.

Baginya kini belum ada plan untuk dirinya berkahwin dengan pelakon Kamal Adli.

Emma berkata, Kamal juga tidak pernah membuka mulut untuk berbincang tentang perkahwinan.

Baginya, Kamal Adli bukan lelaki istimewa buatnya sehinggalah dia menjadi suami yang sah. Sehinga kini lelaki istimewa adalah bapanya.

Ini komennya: (Sumber: mStar)

"Sebenarnya susah untuk saya berkongsi tentang perkahwinan. Dia mahu saya fokus kepada kerjaya dahulu,"

"Sejak saya masuk dalam industri setiap tahun akan cerita saya hendak kahwin tapi sampai sekarang tidak kahwin-kahwin juga.

"Orang pun mungkin muak untuk dengar, saya sedar mungkin kerana saya terlalu terbuka untuk berkongsi kisah cinta sehingga membuatkan orang mahu kami berkahwin.

"Tapi jodoh bukan di tangan kita entah-entah saya berkawan sahaja dengan Kamal tapi kahwin dengan orang lain pula nanti.

"Ibu bapa saya sendiri sudah ada 11 orang anak pun berpisah kerana sudah tiada jodoh, kami sebagai anak terima ketentuan itu dan tidak mencari salah siapa,"

"Kamal bukan lelaki istimewa dalam hidup saya kerana lelaki istimewa adalah bapa saya. Jika dia menjadi suami saya barulah boleh dipanggil lelaki istimewa.

"Buat masa ini dia adalah kawan lelaki yang paling rapat dengan saya," 

Emma Maembong dan Kamal Adli mula menjadi rapat sejak beberapa tahun kebelakangan ini dan sering menjadi bualan ramai.


EmoticonEmoticon