Monday 17 April 2017

Lelaki - "Ibu Dia tak kisah pun aku tidur dengan anak dia"

Tags

#Mak sendiri SOKONG Gadis ini Tidur Besama Abang Angkat|Terkedu melihat caption gambar seorang gadis dengan selambanya mendedahkan dirinya diberi keizinan tidur dengan abang angkatnya, Ezam.



Lelaki - "Ibu Dia tak kisah pun aku tidur dengan anak dia" | Gadis itu memuat naik gambar dirinya dgn abang angkatnya yg tidak memakai baju dgn caption,
“Malam nie, abang angkat yang poyo nie temankan tido. Thanks Abang Ezam. Thanks mama yang sporting,”
Wah! Benar-benar sporting ibu gadis ini.

@Namun, tidak dinafikan perkara seperti ini memang ada terjadi.Rakan saya sendiri pernah berkongsikan cerita bahawa ibu angkatnya membenarkan dia tidur dengan anak gadisnya.

“Kau tau tak, ibu angkat aku best. Dia tak kisah pun aku tidur dengan anak dia.

#Kitorang dah jadi macam couple,” katanya.Ketika mendengar ceritanya, saya berusia 15 tahun. Hanya mampu berkata, ‘Untunglah kau’.

#Alangkah teruknya akhlak manusia seperti ini. Amalan merekrut adik,abang, kakak angkat ini kebanyakannya tidak begitu sihat apabila membabitkan golongan muda.

#Tidak mustahil amalan angkat mengangkat ini boleh terjerumus ke lembah LGBT.-Kaki Berita


EmoticonEmoticon