Wednesday 22 March 2017

Baru Sehari Bertunang, Ini Komen Joy Revfa Tentang Hafiz Hamidun

Tags

Baru Sehari Bertunang, Ini Komen Joy Revfa Tentang Hafiz Hamidun



Semalam pasangan Hafiz Hamidun dan Joy Revfa selamat bertunang di Shah Alam.

Majlis diadakan secara tertutup dan dihadiri oleh keluarga kedua dua pihak sahaja.

Ini koleksi gambar majlis pertunangan hafiz dan Joy (LIHAT SINI).

Selepas sehari bertunang, ini komen dari Joy tentang Hafiz Hamidun.

HAFIZ HAMIDUN KAHWINI JOY KERANA HARTA? 

"Kalau nak dibandingkan dengan saya, dia sudah ada empayar perniagaan sendiri yang lebih besar daripada saya.

"Kami berdua adalah usahawan jadi tak perlu timbul kami nak kahwin sebab harta kerana dia pun ada perniagaan sendiri. Kami berdua ada aset sendiri,"

SIKAP HAFIZ

"Dia seorang yang sangat tenang dan penyayang. Hafiz sangat berbeza dengan lelaki lain yang pernah saya kenali.

"Saya yakin dia dapat bimbing saya dan anak hingga ke syurga. Saya berdoa hubungan ini sampai ke akhir hayat kami,"

ADA YANG KECAM

"Saya terima semua kecaman itu dengan positif. Saya tak hairan orang nak cakap apa.

"Sebagai ahli perniagaan saya sudah biasa terima kritikan akan komen negatif,

 Pasangan ini akan bernikah pada Mei nanti. Semoga segala urusan dipermudahkan olehNya.

Tahniah kepada Hafiz Hamidun dan juga Joy Revfa.

.................................................................

Joy's comment:

"If you want to compare with me, he had his own business empire is bigger than mine.

"We both are entrepreneurs so no need arise because we want to get married because she already existing property perniagagan own. We both have its own assets,"

"He's a very calm and loving. Hafiz very different from the other men I've ever known.

"I'm confident he can guide me and children up to heaven. I pray this relationship up to the end of our life,"

"I accept all criticism with a positive. I'm not surprised people what to say.


"As a businessman I have always received criticism for negative comments


EmoticonEmoticon