Sunday 26 February 2017

Sayu : Cepat sedar yer sayang .. Doa kan anak saya Baby naura koma jatuh buai kini bertarung nyawa di ICU (4Gambar)

Tags

Seorang ibu melalui post nya di Page Info Ibu Hamil memohon agar Netizen mendoakan anak perempuan nya Baby Naura yang masih kecil kini bertarung nyawa di ICU koma akibat jatuh dari buai.

Baby naura juga mempunyai penyakit sawan senyap, betapa luluh hati ibu nya melihat anak sekecil baby naura terbaring senyap dengan wayar di hidung nya.
Salam ibu ibu semua...sy nak mohon jasa baik ibu ibu doakan anak sy yg berada di icu sbb jatuh buai..dah masuk ari ke3 baby naura masih dkat dlm icu..hari ke3 baby naura ada sawan senyap...arap ibu2 sudi mendoakan kesembuhan anak kwn sy ni..manalah tau salah satu drpd doa ibu2 kat dlm ni trmakbul...hanya Allah je yg dapat balas jasa2 ibu semua..semoga baby naura kembali sihat seperti sedia kala..amin

Semoga ibu ini tabah dengan dugaan yang menimpa bayi nya dan sama-sama kita doa yang terbaik buat baby naura yang sudah  3 hari di ICU.

Kami tiada info lengkap mengenai status baby naura dan keluarga hanya doa mampu dikirim agar baby naura kembali pulih seperti sedia kala.


EmoticonEmoticon