Saturday 25 February 2017

KONGSIKAN!!! BERKESAN! GUNA DAUN AJAIB INI..DALAM 7 HARI BERAT BADAN ANDA AKAN HILANG 5KG....Tak Payah dah guna Ubat Kurus yang Bukan Bukan tu

Tags



BERKESAN! Guna Daun Ajaib Ini..Dalam 2 Hari Berat Badan Anda Akan HILANG 5KG

Anda tahu daun sup? Ya! Daun sup ini biasa digunakan orang-orang sebagai campuran rempah masakan agar masakan terasa lebih lazat dan harum.

Tapi, ia bukan daun sup! Daun ajaib yang dimaksudkan, adalah Pasli yang nampak dengan daun mirip dengan daun sup/saderi.

Daun sup, ketumbar, dan Pasli ini sering dianggap sama oleh sebahagian orang. Bentuknya memang mirip antara satu dengan yang lain. Tetapi sebenarnya ketiganya berbeza. (lihat gambar dibawah)



Pokok Pasli (Petroselinum crispum) merupakan sejenis pokok herba dwitahunan yang daunnya biasa juga digunakan sebagai rempah. Daun pasli kaya dengan vitamin dan zat galian seperti kalsium, magnesium dan klorofil.

Daun pasli yang diramas dengan air dapat bertindak sebagai tonik bagi menjaga kesihatan rambut. Air ramasan ini juga bertindak melawaskan kencing dan menurunkan tekanan darah. Pasli juga dapat meredakan penyakit sengal-sengal tulang, membantu pencernaan makanan dan menguatkan semula otot-otot rahim selepas melahirkan anak.

Terbaru! Seorang wanita di Bosnia telah membuktikan manfaat lain daun pasli ini, iaitu mampu menurunkan berat badan dalam tempoh yang singkat. Ia mengonsumsi ramuan daun Pasli selama dua hari. Lalu, ia berhasil menurunkan berat badanya sebanyak lima kg, dari 75 kg menjadi 70 kg, hanya dalam dua hari saja!



Cara membuat ramuan daun Pasli ini sangat mudah. Iaitu dengan menghancurkan daun Pasli lalu dimasukan ke dalam 1 liter air. Lalu, rebus air yang sudah di campur tersebut sampai mendidih. Setelah itu, biarkan selama 20 minit lalu boleh diminum untuk satu hari saja.

Bagaimana daun Pasli ini dapat menurunkan berat badan dengan cepat? Ternyata ini kerana campuran minuman ini dapat memicu kelebihan air keluar dari tubuh. Dengan begitu air yang keluar akan membaca racun, bakteri, kotoran yang ada didalam tubuh. Jadi, anda yang ingin kurus, gunakan ramuan daun ajaib ini, daripada anda berhabis duit membeli berbagai-bagai jenis produk kurus yang belum tentu berkesan dan baik untuk kesihatan anda.

Semoga bermanfaat buat anda!.. terutamanya wanita


EmoticonEmoticon