Tuesday 28 February 2017

"Sakitnya !! Aku takut nak Buang .. Jerawat Aku ni dah 25tahun di muka.. Jangan Buang !! Aku sakit !!

Tags

"Sakitnya !! Aku takut nak Buang .. Jerawat Aku ni dah 25tahun di muka.. Jangan Buang !! Aku sakit !!

Saksikan Video Apabila Ketulan Jerawat yang disimpan selama 25tahun dibuang.. Masya Allah.. Yang Takut jangan Lihat Video ini.. Saat ke-34 tu... Aduhh.. Dia punya sakit boleh smpai ke jantung Woo !!

Membersihkan muka dari kotoran seperti komedo memanglah menghisap, kerana adanya kotoran bintik hitam di muka pastinya membuat percaya diri kita sedikit berkurang apabila tampil di depan umum.


Namun apakah anda pernah mendengar atau melihat, seseorang membersihkan komedo yang sudah terkumpul selama 25 tahun. 

Cerita itu diperolehi dari sebuah video di Youtube, yang sampai sekarang belum diketahui berasal dari mana. 

Bagi anda yang tidak kuat untuk melihat pembersihan komedo dari orang ini, mungkin tidak perlu untuk menonton, kerana boleh saja boleh mengocok perut anda. 

Percaya atau tidak, memerlukan lebih dari enam minit bagi seseorang untuk menggali, membongkar dan memaksa komedo berusia 25 tahun itu keluar. 







EmoticonEmoticon