Wednesday 30 November 2016

Jijik !!! Pondan Sanggup Gadai Harta Semata-mata Untuk Menjadi Wanita (3 Foto)

Tags


@#$Seorang pondan yang berusia 56 tahun berasal dari Peveragno, Itali yang terlalu taksub dengan pembedahan untuk kelihatan seperti wanita telah membuat pembedahan bagi mengubah wajahnya agar menjadi cantik dan menawan tetapi sayangnya, pembedahan tersebut bukan menjadikan dia lebih cantik malangnya telah membuatkan wajahnya menjadi buruk daripada sebelumnya!! Huhhuhu..

Kegilaan yang terlampau nak cantik punya pasal membuatkan dia tidak berfikir panjang tentang kesan buruk yang akan menimpa dirinya.. Fulvia Pellegrino sanggup menghabiskan segala harta yang dia ada untuk pembedahan gila ini..

Sampaikan dia sanggup menjual kereta dan rumah dia di Perancis.. Fulvia ini sebenarnya dah berkahwin.. Semasa dia berkahwin dengan isteri dia, Marisa 32 tahun yang lalu, dia mempunyai dua ‘watak’ dan selalu pergi ke kelab gay..

Selama 16 tahun menyimpan rahsia  besar itu, Fulvia mengambil keputusan utuk memberitahu Marisa.. Mula-mula Marisa ini terkejut beruk juga lah, dan sukar nak menerimanya tapi dia ambil dari segi positif lalu meny0k0ng suaminya dan kini mereka masih hidup bersama..

Cuma hubungan itu lebih kepada hubungan adik dengan kakak aje lah, bukan lagi sebagai suami isteri.. Macam mana nak anggap suami lagi kan, kalau semuanya dah bertukar, ye tak??

Bibir Fulvia telah disuntik beratus kali malahan dah lebih dari 150 kali.. Selepas itu, Fulvia telah menjalani pembedahan memasukkan implan bagi membesarkan payudaranya sebanyak empat kali dan dua kali melakukan proses menyedut lemak.. Perubahan untuk bertukar jantina ini ditolak oleh keluarga Fulvia.. Masa bapa dia meninggal pun, dia dilarang hadir kerana bimbang akan memalukan keluarga mereka..

“Saya sudah tak mempunyai siapa-siapa termasuk lah keluarga dan kawan-kawan.. Semuanya tak nak terima saya lagi seperti dulu.. Saya hanya mempunyai Marisa dan saya tak boleh hidup tanpa dia.. Dia selalu berada di sisi saya,” kata Fulvia.

Dah teruk sangat ini! Adakah dia masih nak teruskan kegilaan ini lagi?? Kalau ya, lelaki ini memang dah gila.. Dia mempertaruhkan nyawa dia untuk sesuatu yang sia-sia..%^&



EmoticonEmoticon