Tuesday 3 May 2016

[VIDEO]: Saksi Cerita Punca SEBENAR Kejadian Kereta Masuk Lubang & KEADAAN Terkini Mangsa ! Sama-Sama Kita...

Tags



        [VIDE0] Saksi Cerita Punca SEBENAR Kejadian Kereta Masuk Lubang & KEADAAN Terkini Mangsa ! Sama-Sama Kita... [Baca Penuh]
        Akhirnya saksi tampil dan DEDAH CERITA SEBENAR bagaimana kemalangan NGERI ini b0leh berlaku. Rupanya ada 2 mangsa dalam tu. Ramai tertanya-tanya keadaan mangsa... Memang sedih..






        PETALING JAYA - Sebuah kereta yang dipandu 0leh se0rang warga emas dan anaknya terbabas lalu melanggar penghadang jalan, terus terjunam ke dalam lubang yang masih dalam pembinaan, petang tadi.

        Vide0 berdurasi 46 saat itu dimuat naik 0leh saksi kejadian, M0hd Fauzie Pamuji, yang berkata, kejadian itu benar-benar berlaku di depan matanya, di Jalan Universiti, berhampiran dengan pejabat Sin Chew Daily, pada jam 2 petang.



        "Depan mata saya kereta itu terbabas dan melanggar penghadang yang tiada air itu sebelum terus masuk ke dalam lubang. Habis semua dilanggarnya. Lubang itu betul-betuk berada di persimpangan keluar masuk," katanya.

        Mangsa terkapai-kapai meminta t0l0ng, selain mer0nta menahan kesakitan.

        0rang ramai yang menyaksikan kejadian itu cuba menghulurkan bantuan dengan menghulurkan tali pada mangsa. Bagaimanapun gagal berbuat demikian, berkemungkinan mangsa mengalami kecederaan atau tersepit.

        B0mba dan Penyelamat yang tiba di tempat kejadian terus memulakan tugas-tugas menyelamat mangsa.


        Menurut sumber, kedua-dua mangsa telah berjaya dikeluarkan dan dihantar ke Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) untuk rawatan lanjut.


EmoticonEmoticon