Wednesday 4 May 2016

"Teng0k F0T0 KEKASIH SAYA CANTIK NI, SAYA BUKAN GAY!!" KHAI Dedahkan WAJAH KEKASIH CANTIK DAN C0MEL..Memang Sepadan Mereka Berdua NI

Tags



        "Kekasih Saya Cantik..MUSTAHIL SAYA SUKA KAUM SEJENIS!! KHAI Dedahkan WAJAH KEKASIH CANTIK DAN C0MEL


        PETALING JAYA: Penyanyi yang menjadi viral kerana 'duetnya' dengan Siti N0rdiana iaitu Khai Bahar tidak terkesan selepas tersebarnya vide0 dia bersama se0rang lelaki dengan tidak berbaju yang mengundang pelbagai spekulasi di media s0sial baru-baru ini.

        Khai atau nama sebenarnya Muhamad Khairul Baharudin, 22, berkata, meskipun mendapat pelbagai reaksi dan kritikan berhubung vide0 berkenaan namun dia tidak mengambil serius kata-kata negatif dilemparkan kerana dia menyedari tidak membuat sebarang kesalahan.

        "Tidak dinafikan vide0 yang tersebar itu memang vide0 saya dan kawan tetapi ia bukanlah seperti apa yang disangka 0leh sesetengah pihak.

        "Saya tidak kisah dengan apa yang 0rang hendak kata kerana paling penting saya tahu situasi sebenar dan ia tidak memberi kesan kepada saya," katanya kepada mStar 0nline.

        Tambah Khai, keluarga termasuk ibu-bapanya turut mengenali rakan lelakinya itu dan mereka mengetahui isu yang sedang melanda kini.

        "Keluarga tidak terkejut kerana mereka kenal kawan saya itu dan sebenarnya tiada apa-apa isu pun," ujarnya.

        Dalam pada itu, Khai menyangkal dakwaan k0n0nnya dia berkelakuan tidak sen0n0h dengan temannya itu selain menganggap ia tuduhan dengan niat jahat.

        "Kalau betul saya buat perkara seperti dikatakan, itu d0sa saya dengan Allah tetapi saya tidak akan mengaku apa  yang dituduh itu kerana ia sama sekali tidak benar.

        "Jujur saya tidak tahu siapa dalang penyebaran gambar berkenaan dan apa agenda disebaliknya tetapi saya tidak t0lak kemungkinan ia kerana rasa tidak puas hati dengan pencapaian saya sekarang," ujarnya.

        Menjelaskan tentang vide0 berkenaan, Khai berkata, ia diambil sekitar tahun lalu ketika berada di rumah kakak angkatnya dan ketika kejadian rakan-rakan lain turut berada di rumah sama.

        Sementara itu, Khai berkata, k0ntr0versi berkenaan tidak menganggu pr0ses rakaman single pertamanya malah isu berkenaan membuatkannya lebih bersemangat untuk berjaya dalam bidang seni.

        Malah syarikat rakamannya, NAR Rec0rds turut memberi s0k0ngan penuh kepadanya dalam mengharungi epis0d sukar dikala karier nyanyiannya baharu sahaja bermula.

        Nama Khai mula menjadi sebutan apabila nyanyiannya secara maya bersama Siti N0rdiana menerusi aplikasi Smule menjadi viral di laman s0sial.


        Vide0 nyanyian lagu Mem0ri Berkasih tersebut juga mendapat sebanyak lebih 1 juta t0nt0nan di Y0uTube sejak ia dimuat naik pada minggu lalu.



EmoticonEmoticon